Exotic fruits ♥



Aloha ! :) Keďže som sa už tak rozbehla v tom písaní článkov pokračujem teda ďalej. Veľmi ma baví písať o jedle ako ste si už iste všimli a najmä o ovocí. Musím sa priznať, že v zime toho ovocia veľa nezjem. Avšak v lete by som to dokázala jesť na kilá. Jahody, maliny, čučoriedky.. Avšak čo na lete tiež veľmi milujem sú exotické druhy ovocia. Dokonca aj tie čo tu bežne zoženieme aj v zime mi omnoho viacej chutia v lete. Ananás, cukrový melón, žltý melón, banány, liemtky, citróny, mango, avokádo .. áno to všetko ja zbožňujem ♥ 


Je podľa mňa veľká škoda, že sa tieto plodiny u nás nepestujú. Vedela by som ich jesť stále. Z našich plodín mi chutia hlavne jahody. Ale aby som teraz nevychvaľovala len tie exotické krajiny, my máme snáď tie najlepšie jahody, maliny a čučoriedky pod slnkom. Taktiež milujem jablká takže určite ani naše tunajšie ovocie nezavrhujem. Ale to exotické ma proste v sebe kus tej exotiky, ktorá ma vážne láka :)



Pri chuti ananásu sa stále prenesiem na Hawaj a ja ležím na hojdacej sieti medzi palmami. Okolo mňa nikto nie je a počujem len šum vĺn a spev vtákov. Za mnou z vily medzi stromami počuť len špliechanie vody malej fontánky v bazéne. V tom ku mne ide môj priateľ a nesie exotické vychladené drinky s limetkou. A v tom dojem ananás a nachádzam sa v obývačke na pohovke :)

Dúfam, že sa vám článok páčil :) A čo vy a exotické ovocie ? Máte ho radi či ani nie ? :)

16 komentárov:

  1. Úplne s tebou súhlasím. Je škoda, že si to u nás nevieme vypestovať, ale zas za pár rokov so stále zvyšujúcim sa globálnym otepľovaním si budeš na záhrade trhať banány :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňami mňami:) já exotické ovoce miluju! ...ikdyž já miluju prostě všechno ovoce:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež takmer všetko .. jedine čo nemusím až tak je trochu avokádo ale inač všetko :)) proste mňam ♥

      Odstrániť
  3. ahojky....máš zajimavý článek....velmi barevný a který zaujme :D já miluju žlutý meloun a mango nejvíce !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Exotické ovoce je super, nejvíc zbožňuju vodní melouny, těch se prostě nemůžu nabažit:D

    Christine G ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zbožňujem úplne všetky melóny ♥ sladučké fajné .. mňam :)

      Odstrániť
  5. Já budu asi výjimka, ale preferuji zásadně sezónní a lokální ovoce, exotické si dávám jen v létě melouna a tak 2x do roka banán či nějaký citrus, jinak vůbec nikdy :) ale jinak hezký článek;)
    Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňám ja milujem všetky druhy ovocia :-) až pri pohlade na toto sa mi zbiehajú slinky
    simonechanell

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja milujem exotické ovocie, banány by som jedla od rána do večera ale napríklad aj také liči je skvelé. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Banány mám rada, pridávam si ich do ovesných vločiek.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluji přímo ananáska s banánem, jo a ještě mango!♥
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já bez ovoce nemůžu být a exotické je nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Your hair is fab. It looks so natural and glossy X


    http://www.2015louisvuittonshop.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)