Be natural in green color


Ahojte ! :) Keďže už dlho nebolo žiadne líčenie rozhodla som sa konečne jedno urobiť! :) Ako už samy vidíte, líčenie je v jemných prírodných farbách zelenej a hnedej. Osobne túto kombináciu veľmi nenosím ale ako nápad na líčenie mi to prišlo super :)



Aj keď som oči urobila v prírodných farbách, zvýraznila som ich tmavo-hnedým tieňom a čiernou ceruzkou na oči. Preto som pery nechala nenalíčené a taktiež vlastne prirodzené aby vynikli hlavne oči. Použila som stredne krycí make-up a tiež vykreslila obočie o niečo tmavšie ako moje vlasy aby tá pozornosť padala na hornú časť tváre kde sa nachádzajú oči.


Určite sa nebojte aj farebných tieňov :) Už aj keď neradi experimentujete a nenosíte výrazné tiene ako sú ružové, modré atď. tak toto by mohlo byť akurát pre vás :) Jemne zelený tieň s hnedou v prechode vyzerá ako kaki farba takže ideálne líčenie aj ku nejakým tým "army" outfitom. Rozhodne nejaké také podobné líčenie skúste a čo vy viete .. možno to bude to vaše NAJ ;)


Prajem pekný zvyšok dňa a užívajte si prázdniny naplno ! :) Vaša Sissi :*

Použité produkty:
Make-up ASTOR Lift me up (101)
MUA palette - Undressed
STAR cosmetics eyeshadow
Ebelin make-up brushes
Catrice compact powder
Essence eyebrowe stylist set
Catrice eyepencil (black)
Essence lipstick (01)

5 komentárov:

  1. Veľmi pekné, tebe sa takéto líčenie hodí, kľudne by si ho mohla nosiť častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. K tvojím očiam to vážne ide. Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné líčení! Moc se mi líbí tvůj blog♥
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)