My lovely visitors, I must write you ...

Ahojte! Viem, že zdravím po dlhšej dobe a ozvala by som sa zrejme až v septembri ale ja som vám proste už musela napísať. Momentálne brigádujem a absolútne sa nestíham starať o blog. Nestíham ani písať články. Ak nepracujem tak som s priateľom alebo niekde s kamarátkami na káve. Čas mám vždy až večer okolo takejto hodiny (23:20). Málo spánku + brigáda + čas na priateľa a čas na kamarátky je kombinácia, ktorá ma veľmi vyčerpáva a vážne sa už o takejto hodine skôr chystám spať, keď už náhodou aj nespím.
Nechcem sa vyhovárať, pretože ak sa chce čas sa nájde no nie ? No popravde mne sa ani nechce. Voľný čas radšej strávim inak ako za počítačom písaním článkov. Síce ma to veľmi mrzí pretože nápadov mám veľa ale niet kedy ich zrealizovať. Ono napísať článok také ťažké nie je ale najprv potrebujete nápad, tému a tú následne zrealizovať a to nie len písaním ale aj reálne a následne to nafotiť (či už outfit, make-up tutorial, článok o jedle atď.) - ku všetkému totiž ja pridávam vlastné fotografie aby to bolo osobnejšie. 
Ja tento článok píšem preto, lebo som dostala mail kde sa ma nemenovaná čitateľka pýtala či končím s blogovaním a iní ma zas otravovali s tým, že ak nič nepridávam na blog takže si návštevnosť určite nezvýšim a aj stratím pravidelných čitateľov. Týmto článkom to chcem všetkým vysvetliť. Je mi to ľúto, že touto mojou neaktivitou mi klesá návštevnosť ale dúfam, že pravidelné čitateľky týmto nestratím. S blogovaním nekončím ale jednoducho len nemám čas. Začiatkom školského roka dúfam, že toho času bude viacej a vy sa budete môcť tešiť na nové články a po novom už aj videa :) 
Takže mrzí ma to ale budete si musieť ešte počkať :) Ďakujem za pochopenie :) Veď blog má byť radosť a hobby a nie povinnosť, no nie ? :)

6 komentárov:

  1. Ja som jedna z tých, ktorým sa ospravedlňovať nemusíš :) Úplne ťa chápem. Tí, čo sú si vedomí, že človek nieje žiaden terminátor, si na články počkajú ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najprv som si pri čítaní pomyslela, že zasa končí nejaká dobrá blogerka.. :( Ale akonáhle som sa dostala k vete: " S blogom nekončím" a "po novom budú aj videá" som potešená! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to úplně v pohodě :)))))) Jen si vydělávej a budu ráda, když sem občas něco hodíš :) Na mém blogu probíhá soutěž o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vezmi si toľko času koľko len potrebuješ. My chápeme, že si vyťažená a počkáme si :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj,

    pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super special color combination but I like the dress!

    http://www.backpackbagchanels.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)