TAG - 100 otazok, na ktore sa nikto nepyta

Ahojte :) Keďže už fakt mám nutkanie blogovať tak som proste niečo musela vymslieť :D Foťák mám ešte v oprave takže článok aj s nejakými fotkami očakávajte až neskôr. Písala som v predošlom článku, že nemám veľmi čas. Je to bohužiaľ pravda ale ja si pol hodinku viem nájsť :) Avšak aký je to článok bez nejakej dobrej témy :/ Nevedela som prísť na to aký článok napísať kde nepotrebujem pridávať fotky a robiť okolo toho halo aj s prípravou :) Tak som si vybrala TAG :) Tento je konkrétne veľmi dlhý a preto ho rozdelím do takých 3 etáp aby sa lepšie čítal :)



1. Spíš s otvorenými alebo zavretými dverami? - Vždy s otvorenými :) bojím sa totiž tmy a z chodby ide svetlo :D
2. Berieš si domov z hotela šampóny a kondicionéry? - Nie a ani ma to nikdy nenapadlo :D
3. Spíš so zatiahnutými žalúziami alebo závesom? - Zatiahnuté !!!
4. Ukradla si niekedy dopravnú značku? - Ja konkrétne nie :D
5. Používaš lepiace papieriky? - Občas áno ak potrebujem niečo pripomenúť :D
6. Vystrihuješ si kupóny ktoré potom nevyužiješ? - Áno stále na nejaké oblečenie :D
7. Bola by si radšej keby ťa napadol medveď alebo roj včiel? - Určite ani jedno :D Asi by som namieste odpadla a umrela :D
8. Máš pehy? - Nie :)
9. Čo na ľuďoch najviac neznášaš? - To ak ma nevedia pochopiť, ignoráciu a ak ma niekto príliš vysoké sebavedomie - vtedy ho mám chuť pred všetkými zhodiť aby mu to ego trošku kleslo.
10. Stále sa na fotkách usmievaš? - Nie :D Špúlim pery, robím grimasy, smejem sa ale áno aj sa usmievam :)
11. Počítaš kroky pri chôdzi? - Nikdy.
12. Už si niekedy stanovala? - Áno u baky na záhrade aj to len hodinu a potom sa vrátila do domu :D
13. A kedy si presne stanovala? - Keď som mala 8 rokov.
14. Tancuješ niekedy aj bez hudby? -  Dosť často :D Som taký trošku blázon asi :D
15. Kúšeš ceruzky? - Nie :)
16. S koľkými ľuďmi si strávila tento víkend? - Minulý víkend ? Tak to už ani neviem :D
17. Aká veľká je tvoja posteľ? - Obyčajná malá posteľ pre jednu osobu :((( 
18. Aká je tvoja pesnička týždňa? - Hollywood Undead - Diary
19. Vadí ti keď nosia chlapci ružovú? - Nie ale nejako extra sa mi to nepáči 

20. Pozeráš kreslené filmy? - Občas ale nejako to neobľubujem :D
21. Aký máš obľúbený film? - Asi Anna Karenina:)
22. Kde by si zakopala poklad keby si nejaký mala? - Určite by som ho nezakopala. Prečo by som takúto hroznú vec robila.
23. Čo piješ k večeri? - vždy vodu :D
24. Do čoho si namáčas kuracie nuggetky? - Sladká pikantná chili omáčka je k tomu naj :)
25.Obľúbené jedlo? - Španielsky vtáčik s ryžou :3
26. Ktorý film môžeš pozerať dokola a neomrzí ťa? - On je fakt boží a Šanghajskí rytieri
27.Bola si skautka? - Nie
28. Dala by si sa niekedy nafotiť nahá do časopisov? - Určite nie
29. Komu si dala naposledy pusu? - Môjmu priateľovi asi pred 15 minútami :)
30. Kedy si naposledy písala list? - Niekedy koncom 5. ročníka na základnej škole :)


----------------------------------------------------------------------------

31. Už si dostala pokutu za rýchlu jazdu? - Nie a dúfam, že ani nikdy nedostanem :D
32. Vieš na aute vymeniť olej? - Nie :D
33. Už ti niekedy na aute došiel benzín? - Nie.
34. Obľúbený sendvič? - Mexický :3 
35. Najlepšie jedlo na raňajky? - Na taliansky štýl :) Croasantik a kapučínko :3
36. Si lenivá? - Veeľmi.
37. Kedy chodíš večer spať? - To záleží podľa toho aká som unavená.
38. Za čo si sa prezliekla na karneval keď si bola malá? - Baletka, princezná, čarodejnica, nevesta a tak :)
39. Aké znamenie si v čínskom kalendári? -Myslím, že byvol.
40. Odoberáš nejaké časopisy? - Nie.
41. Aké jazyky ovládaš? - Anglický, španielsky, ako tak rusky, rozumiem čo to aj po taliansky, a niečo aj po nemecky. No a ešte aj česky viem akooo !
42. Máš radšej lego alebo pexeso? - Lego ! 
43. Si tvrdohlavá? - Áno.
44. Lucie Bíla alebo Gabriela Gunčíková? - Ani jedna ! :(
45. Videla si niekedy Mydlovu operu? - Nie, netuším čo to je.
46. Máš strach z výšok? - Nie.
47. Spievaš si v aute? - Nie.
48. Spievaš si v sprche? - Nie.
49. Tancuješ v aute? - Áno :3 :D 
50. Už si niekedy použila strelnú zbraň? - Áno, niekde na hradných slávnostiach :D
51. Kedy si sa naposledy nechala odfotiť u fotografa? - Asi minulý rok :D
52. Zdajú sa ti muzikály trápne? - Podľa toho, ktoré ako :)
53. Sú pre teba Vianoce stres? - Určite nie :) Milujem tú atmosféru :)
54. Jedla si už pirôžky? - Áno.
55. Obľúbený ovocný koláč? - Bublanina ! :)
56. Čím si chcela byť keď si bola dieťa? - Myslím, že kozmetička, potom kaderníčka a tak predavačka :D
57. Veríš na duchov? - Áno a niekedy by som chcela neveriť. Často sa kvôli tomu večer bojím. Vždy počujem kroky .. asi som už blázon :/ Psychika robí svoje :/ 
58. Už si niekedy mala pocit Deja vu? - Áno a neraz :)
59. Berieš denne vitamíny? - V zime ich beriem často ale denne asi nie :)
60.Nosíš papuče? - Nie :D vadia mi :D
61. Nosíš župan? - V zime áno :)
62. V čom spíš? - V pyžame - vždy (či je leto či zima) dlhé nohavice a tričko s krátkym rukávom :D
63. Prvý koncert? - Nebola som ešte nikdy na koncerte :D
64. Billa,Tesco alebo Kaufland? -  Tescoo ! Veď v ňom brigádujem tak jasné, že tesco :D
65. Nike alebo Adidas? - Oboje :D
66. Chrumky albo chipsy ? Chipsy .. a este cibulkovo smotanové :3
67.  Počula si o skupine tres bien? -Nie :D
68. Chodila si niekedy na hodiny tanca? - Áno, keď som bola malá som chodievala na tanečnú.
69. Arašidy alebo slnečnicové semienka? - Oboje :3 Podľa chuti :)
70. Aké povolanie by mal mať tvoj budúci partner? - Niekto v oblasti marketingu, podnikateľ alebo nejaký manažér :)

----------------------------------------------------------------------------
71. Vieš zrolovať jazyk? - Nie.
72. Vyhrala si niekedy v súťaži slabikovania? -Nie ani neviem, že taká súťaž existuje :(
73. Máš nejaké gramofónové platne? - Nie :D
74. Plakala si niekdy od radosti? - Nie :/ Len od dojatia alebo smútku. 
75. Máš gramofón ? -Nie :)
76. Zapaluješ pravidelne kadidlo? - Otázka za milión :D NIE :D
77. Čí koncert by si rada videla? -  Daddy Yankee, Rihanna a Metallica :3
78. Na akom poslednom koncerte si bola? - Na žiadnom :D
79. Studený alebo teplý čaj? - Teplý.
80. Čaj alebo káva? - Káva :)
81. Želé cukríky alebo čokoláda? - Čokoláda! Na tej som závislá :D
82. Vieš dobre plávať? -Neutopila by som sa :D
83. Vieš zadržať dych a nedržať si nos? - Áno.
84. Si trpezlivá? - Veľmi nie :D
85. DJ alebo nejaká skupina na svadbe? - Skupina :)
86. Vyhrala si niekedy v súťaži? - Áno. Zaslala som súťažný kód z vodky Amundsen a vyhrala šál s nápisom Slovakia :DD
87. Bola si niekedy na plastickej operácií?- Nie.
88. Čierne alebo zelené olivy? - Skôr čierne :)
89. Vieš pliesť alebo háčkovať? - Pliesť som myslím ešte nezabudla :D
90.Ideálne miesto pre krb? - Obývačka na horskej chate :) 
91. Chceš sa vydať? - Áno určite chcem :)
92. Ako dlho si už v manželstve? - Nie som ešte :D
93. Do koho si bola na strednej škole zaľúbená? - Keďže som na strednej iba rok a rok som s terajším priateľom tak doňho :)
94. Vynucuješ si veci plačom? - Nie :DD
95. Máš deti? - Nie.
96. Chceš deti? - Áno chcem :) Deti mám celkovo veľmi rada a keď budú moje vlastné tak o to to bude hlbšie :)
97. Obľúbená farba? - Svetlo ružová, svetlá mint (celkovo svetlé farby) a čierna a biela ! :)
98. Niečo čo sa stalo v škole? - Veľa vecí sa tam stalo :D Poviem iba .. "STOP ! O tom rozhodnem ja !" :DDD
99. Obľúbený kvet? - Uff mám veľa favoritov ale neviem názvy :D
100. Aké su tvoje obľúbené postavičky z detstva? - Popoluška :)


-------------------------------------------------------------------------
Dobre moji drahí :) To je odo mňa všetko :) V blízkej dobe čakajte článok o SELFIE fotkách a mojom názore okolo toho :) Budem rada ak zanecháte komentár poprípade sa pridáte ku pravidelným čitateľom :) Posielam pusu a čoskoro sa snáď znovu ozvem :))

5 komentárov:

  1. Pekne odpovede, pobavilo :-) Tesim sa na clanok o selfie fotkach :-)

    veronikakrasnicka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne dlhý tag :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow! so many questions:) nice post!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hh, fakt si neviem predstaviť, kto by sa spýtal na číslo 76 :D
    BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful and chic look! Love the shoes, great color and pop of color!


    http://www.hollisteroutletestore.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)