Outfit 05 - Girly & Elegant

Zdravíím :)) Konečne po dlhej dobe na blogu a po ešte dlhšej dobe outfit post :) Znovu zas raz ste nesklamali a tešíte ma návštevnosťou a pribúdaním pravidelných čitateľov aj cez moju neaktivitu :) A za to vám veľmi pekne ďakujem :) Vyčarili ste mi úsmev :) A teraz tak rýchlo zhodnotím ešte môj deň a môžme sa vrhnúť na outfit. Môj deň bol dneska v celku fájn. Dostala som z angličtiny 1- z písomky, ktorú som tipovala tak na 3-4ku a z tej predošlej tiež tak :) Z matiky som však dnes obstála z 5kou ale zároveň získala nejaké plusové body na hodine takže hodnotím to na celkom fájn deň :)






V prvom rade objasním prečo som dala názov "Girly and Elegant" (v preklade: Dievčenská a elegantná). Jednoducho balerínky a sukňa už vo mne celkovo evokujú dievčenský look. Nemôžem si pomôcť ale páči sa mi to. Ešte keď k tomu pridám riflovku vyzerá to na jeden pohodový neformálny outfit. Avšak čo tak to dievčenskosť podať trošku elegantnejšie ? Ja eleganciu teda rozhodne môžem ale zas netreba to preháňať no nie ? :) Červený rúž sám o sebe pôsobí elegantne ak zvolíte správy odtieň, jemne zvýrazniť oči a samozrejme nezabudnúť na výrazné šperky :) Wualá :) No schválne.. skúste si tento outfit predstaviť bez toho rúžu a šperkov, vyzeral by úplne inak :)




Tak to je odo mňa na dnes všetko :) Pevne verím, že si na blog nájdem viac času a budem pridávať viac príspevkov :) Vaša Sissi :* :)

10 komentárov:

Thank you for all visits and coments :)