Three lines in the sky with brown touch




Ahojte :) Takže konečne tu mám aj líčenie :) Popravde veľmi dlho som rozmýšľala aké líčenie vlastne urobím. Potrebovalo to nejaké oživenie, niečo nové a zaujímavé :) Názov "Three lines in the sky with brown touch" v preklade "Tri linky na oblohe s dotykom hnedej". Myslím, že t netreba nič vysvetľovať a každý chápe prečo takýto názov :) Určite toto líčenie nie je na každodenné nosenie ale skôr na nejaké to fotenie poprípade zvláštnu príležitosť :)





Možno to líčenie vyzerá nejako zložito ale nič zložité na ňom nie je :) Najprv som si naniesla na viečko svetlý tieň a hneď na to ho obkolesila tmavším teplým hnedým tieňom. Potom už len stačí jednoducho nakresliť poriadnu tučnú linku a hlavne poriadne dlhú. Ako náhle som mala linku nakreslenú zobrala som modré mastné tiene s jemnou perleťou, aplikovala ich po linku a vytiahla smerom nahor. Takže už stačilo iba dokresliť dve ďalšie "chvostíky" linky a naniesť maskaru :)



Obočie som urobila čo najtmavšie a najhustejšie aké som vedela aby som to ešte trošku viac ozvláštnila :) Pery som urobila do jemného ombre štýlu. Na okraje pier som naniesla make-up a jemne ho rozotrela ku stredu pier do stratena. Do stredu som naniesla trošku koráloveho rúžu. Následne na to už len trošku pomády a vualá máme hotovo :))


Dúfam, že sa vám toto líčenie páčilo :) Určite napíšte do komentárov či ste už niečo podobné škúšali alebo dajte nejaké nové inšpirácie na budúce líčenie :)) Ja som tak trošku chorá takže sa blogu budem teraz venovať konečne o trochu viac :) Pekný zvyšok dňa :-*
Sissi :*

19 komentárov:

  1. Krásne fotky:3 veľmi ti to líčenie pasuje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné a nápadité líčení! A máš to hlavně uplně skvěle nafocené:)) moc se mi to líbí!! Doufám, že teď budeš vážně víc přispívat a dělat víc postů na toto téma, protože ti to opravdu jde!!:) (a máš tady dokonalé obočí!!♥)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooj veľmi pekne dakujem :) ♥ Určite pribudne viac takýchto článkov :)

      Odstrániť
  3. lovely! ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné fotky a úžasný blog :)
    Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou , bola by som rada, keby si sa stala aj ty mojou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) a teším sa za novú čitateľku .. akonáhle budem mať čas skočím na tvoj blog :)

      Odstrániť
  5. wau to je krásne, veľmi ti to pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dakujem dakujem dakujem :))) teším sa, že sa vám aj takéto trošku netradičnejšie líčenie páči :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No krása! môžem sa opýtať akú farbu na vlasy používaš ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne :) máš dokonalé obočie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zauímavý článok :)
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nice picture,You look absolutely stunning!

    http://www.2015cocobag.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, zatagovala som ťa do liebster award tagu. Pozri na www.reallifeofgirl.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vau, nádherné linky ♥ kiežby aj ja také zvládnem:D a si naozaj krásna:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak to vyzerá úžasne! :) Ja by som nato nemala takú trpezlivosť ako ty ;)

    P.S: Ak má čas, bola by som veľmi rada keby si skočila na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a tvoj komentár, návšteva či odber by ju veľmi potešil :) Vopred ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. parádne líčenie, veľmi sa mi to páči, hodí sa to k tebe aj účes, si veľmi pekná :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all visits and coments :)